czwartek, 14 maja 2020

# Jak Damian Karbowiak stracił 100.000 w miesiąc. Ile kosztuje szkolenie forex?

Jak Damian Karbowiak stracił 100.000 w miesiącOd 100 tysięcy do zera


Damian Karbowiak udzielił wywiadu (artykuł sponsorowany) Portalowi Płockiemu: "Od zera do milionera? Oni nauczą i Ciebie, jak możesz to osiągnąć!". Opisał w nim między innymi jak w miesiąc stracił 100.000zł:
Wtedy zacząłem googlować. Wpisywałem hasła typu: "Jak zarobić, żeby się nie narobić". Internet dał mi odpowiedź w postaci reklam mówiących, że ktoś zarobił bardzo dużo, bardzo szybko i ja też mogę spróbować. Bez zastanowienia kliknąłem w reklamę jakiegoś polskiego brokera, dostałem opiekuna, który miał mi podpowiadać, jak inwestować na giełdzie. Ten opiekun mówił mi, że nic nie muszę wiedzieć, ponieważ on będzie mi podpowiadał i wszystko zmieni się o 180%.

Muszę przyznać, że na początku to przyniosło efekt. Taka jest chyba taktyka tych internetowych "podpowiadaczy", że na początku dają kilka dobrych sygnałów, żeby pokazać, że to działa. Natomiast ostatecznie efekt był taki, że w jeden miesiąc straciłem ponad 100 tys. zł. I tak cała ta przygoda rozpoczęta bez żadnej wiedzy skończyła się totalnym zerem w portfelu, frustracją, wypominkami ze strony rodziny, znajomych w stylu: "Mówiłem, że ci się nie uda. Lepiej znajdź sobie normalną pracę, najlepiej na etacie, bo tak jest najbezpieczniej".
Czyżby Damian Karbowiak padł ofiarą popularnej strategii inwestycyjnej "łowca frajerów"? Czy zdobyte doświadczenia stały się inspiracją dla powstania Fraktal Trader?

Konto "zarobione":
Fraktal Trader strata na koncie demonstracyjnym w 2019. Wypłata z konta forex
Konto "uwalone":
Dlaczego Fraktal Trader usunął stratną strategię?

Jak zarobić, żeby się nie narobić?


Przez ostatnie cztery lata przeszkoliliśmy ok. 11-12 tys. kursantów.
To jest pierwszy etap. On jest stosunkowo tani - kosztuje 300 zł za 10 godzin szkolenia i 10 godzin internetowego supportu

Mnożąc 11.000 razy 300zł otrzymacie wynik na poziomie 3.300.000zł.  Ile osób skorzystało z oferty kolejnego etapu szkolenia, którego cena mogła sięgać 5.995zł nie zostało podane. Zakładając, że z oferty trzydniowego rozszerzonego szkolenia skorzystała co dziesiąta osoba macie kolejne ponad 6.500.000zł. Razem blisko 10.000.000zł. Ilu "kursantów" powtórzyło lub powtórzy ten wynik?

Zawarte w sponsorowanym artykule reklamy przenoszą na stronę Fraktal Trader gdzie można zapisać się na kurs online. Za możliwość obejrzenia nagranego materiału trzeba zapłacić 997zł lub połowę jeśli skorzystacie z podanego kodu promocyjnego.
Frakatal Trader Kurs Online 997zł
Frakatal Trader Kurs Online 997zł
Kto nie wie podpowiem, że na YouTube są setki filmików na temat forexu i można je oglądać bezpłatnie. Jedyna uciążliwość to wyświetlane reklamy. Detaliczny forex to internetowa gra hazardowa na pieniądze. Nie istnieje żadna niezawodna strategia na pokonanie "krupiera"... ale, można prowadzić "szkolenia" i nieźle na tym zarobić.

Całkowicie darmowy kurs super skutecznej analizy technicznej:
Analiza techniczna jak poprawnie analizować wykresy historyczne?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze moderowane

Popularne posty