wtorek, 14 grudnia 2010

# Czy forum Forex Asi przetrwa próbę czasu?

BigBen Marzec 30, 2011, 09:39:28 pm -------
Na przetrwanie to forum ma IMO niewielkie szanse. Przynajmniej w obecnej formie. Merytorycznie ustępuje nie tylko konkurencyjnym forom ale i blogom... Że też blondynkom przychodzą do głowy takie dziwne pomysły jak zakładanie forum o Foreksie. Rozumiem Asiu że Cię nieładnie potraktowali na FN i stąd ten spontaniczny pomysł z założeniem forum.

Moim zdaniem większe szanse powodzenia miałby w Twoim przypadku blog. Przynajmniej nie byłoby widać tej przeraźliwej pustki która odstrasza od pisania i przystąpienia do forum. Dostrzegam pewną niszę rynkową - bardzo mało się mówi i pisze o niebezpieczeństwach na jakie narażeni są gracze na rynku Forex. O ciemnej stronie rynku Forex przeciętny Kowalski bardzo mało wie, szczególnie na początku swojej "kariery". A w tej kwestii odwalasz kawał dobrej roboty choć Twoje "czarnowidztwo" jak się okazało przeszkadzało wielu z różnych zapewne przyczyn ale z powodu częstotliwości występowania miało podstawy (nie twierdze ze wystarczające) być odbierane jako trolling.

Jak chcesz Asia przetrwać z tym pomysłem to powinnaś znaleźć do tego odpowiednią formułę. Była mowa już o blogu, może to też być np. cafe "Forex u Asi", w której to kafejce zestresowani nierzadko trejderzy mogliby porozmawiać o Foreksie "po godzinach" trochę inaczej...

Merytorycznie biją wszystkich na głowę fora anglozjęzyczne, w "polskim" internecie mimo swoich wad nr 1 pozostaje Nawigator, za nim długo, długo nic.

Pozdrawiam

Marzec 31, 2011, 11:59:09 pm -------
fajnie, że wpadłeś
pierwotnie miał być blog, ale forum chyba daje bardziej wyrównane szanse wszystkim użytkownikom (może kiedyś będzie więcej)
dla mnie to też nauka bo na platformach forowych kompletnie się nie znam
Merytorycznie ustępuje nie tylko konkurencyjnym forom ale i blogom...
mam nadzieję, że coś dla siebie znalazłeś, staram się "nie przepisywać" tego co można znaleźć bez problemu gdzie indziej, moja wiedza o Forexie jest symboliczna, nie mam "ciśnienia" targetu
Rozumiem Asiu że Cię nieładnie potraktowali na FN
do gry na rynkach finansowych trzeba mieć mocną psychikę, nie każdy sobie z tym radzi na dłuższą metę, nie mam nic do nikogo bo zdaje sobie sprawę ze stresu jaki wiele osób przeżywa i w końcu łamie się
Dostrzegam pewną niszę rynkową
próbuję ją zasypać, nie mam talentu pisarskiego, nie mam za dużo czasu, więc tylko od czasu do czasu coś dorzucam choć "w głowie" czeka sporo materiału na przelanie

Watch Styczeń 11, 2014, 07:37:03 pm -------
Witam

W życiu nie pisałem na żadnym forum (generalnie brak czasu oraz ogólna niewiara w sens tego plus moje outsiderstwo w tym zakresie), ale tym razem nie wytrzymałem i po około 3 dniowej peregrynacji  po tym forum postanowiłem się ujawnić - no nie poznaję siebie, ale ta strona  wywarła na mnie spore wrażenie, więc muszę?.. Na stronę trafiłem przypadkiem przeczesując siec, ale forum jest rewelacyjne, unikalna treść krytyczna w stosunku do rynku forex, chyba jedyna w sieci winna być obowiązkową lekturą każdego kandydata na gracza forexowego, kubeł zimnej wody na rozgrzane głowy potencjalnych milionerów, link do strony powinien być na stronie KNF zamiast ich ostrzeżeń.

Ktoś tu zrobił kawał dobrej roboty, więc abstrahując od motywów (chęć ujawnienia prawdy, przestroga, rewanż, powody merkantylne itd.) ?.?. tak więc czapki z głów przed Asią i życzmy jej dalszej wytrwałości w prowadzeniu forum.

Ze swej strony deklaruję, że od czasu wrzucę jakiś post w celu wzbogacenia forum, zaś do Asi apeluję o kontynuacje prac przez najbliższe 20 lat (potem się zobaczy!).

Co do mojej osoby, tradingowo interesują mnie scentralizowane rynki terminowe oraz akcje. Co do forexu zawsze wydawał mi się mało przejrzysty, ale tak od roku zbieram bardziej szczegółowe informacje o nim (siec, spotkania, przemieliłem parę kont demo itp.)?? i nie przekonałem się do dziś, żadnych realnych pieniędzy nie postawiłem, myślałem, że tylko ja taki sceptyczny, a tu proszę??? taka strona.

Jednak mimo niesprzyjających warunków na rynku forex kilka możliwości widzę, ale o tym w następnych postach.

Pozdrawiam

BigBen Luty 17, 2015, 10:06:02 pm -------
Cześć Asia ! Wpadłem  tu ponownie po długiej przerwie i widzę że zrobiło się tu całkiem , całkiem fajne niszowe forum. I niech już takie pozostanie  bo jak przyszłaby tu komercha to wiadomo co by było...  


Luty 18, 2015, 07:21:21 pm -------
a ... dziękuję, dziękuję

wiesz ... gram na forexie ... czyli mam kasy jak lodu ... i nie muszę "dorabiać" reklamami ...

a tak na serio nie przewiduję komercjalizacji strony

BigBen Luty 19, 2015, 09:37:31 pm -------
W  to że masz kasę na kolejne depozyty u foreksowych brokerów to w to raczej nie wątpię. Może sprzedajesz Araby (konie arabskie) szejkom?

Ulokowanie środków w płodną rasową klacz(e) i konia(e) , stajnię, wybieg itp. ma większe szanse na pozytywny zwrot z inwestycji  dla przeciętnego Kowalskiego, Smitha czy Mullera niż gra na Foreksie. Przy tym wniosłoby to coś realnego dla gospodarki.

A pisząc całkiem serio to odwaliłaś kawał dobrej roboty ujawniając ciemną stronę biznesu Foreksowego i okołoForeksowego - o wielu tych sprawach wiedziałem od początku lub na początku swojej "kariery" na Foreksie i pewnie dlatego niezbyt  ucierpiałem po wkroczeniu na ekstremalnie trudny segment rynku finansowego.

Podobnie jak  napisał wcześniej forumowicz Watch uważam że kandydaci na traderów foreksowych powinni się zapoznać z wieloma wątkami i tematami poruszanymi na tym forum. Tylko że ludzie na ogół są leniwi umysłowo i w ogóle mało czytają. Może będzie Ci się chciało zrobić krótkie opracowanie dla leniuchów z roboczym tytułem "Forex w pigułce" z najważniejszymi przestrogami (coś w  stylu the best of Asia forum)?

Rysiu Luty 20, 2015, 02:32:13 pm -------
Problem w tym, że taki gorącogłowy przyszły milioner automatycznie odrzuci treść tego forum, bo nie zgodzi się ona z jego ułożonym już scenariuszem dochodzenia do wielkich pieniędzy. Pamiętam jak kiedyś próbowałem dyskutować na forum bankiera z człowiekiem, który upierał się, że możliwe jest systematyczne robienie 500% mies. i że jemu się udaje. Daremny trud.

Ludzie są w stanie płacić za ebooki, a nie zastanawiają się, dlaczego ktoś je pisze skoro zarabia krocie na trejdingu, dlaczego odkrywa swoją zyskowną strategie? Albo abonamenty na sygnały gwarantujące zysk 20-40% mies. Logika automatycznie powinna wrzucić to między bajki, ale marzenia pozbawiają logiki.

Pamiętam jak sam, mając już 3-letnie "doświadczenie" na FX próbowałem na tym forum bronić możliwości jakie daje FX. Ostatecznie skończyło się na tym wątku:

Luty 21, 2015, 12:52:16 am -------
Forex w pigułce

Piszę co mi tam ślina na język przyniesie.
Od czasu do czasu coś dodam albo poprawię stary text.
... Takie tam od śmigła. Nic specjalnego.

Shaikh Isa bin Salman bin Hamad Al KhalifaCo do hodowli arabów to polecam zajrzeć do Aneta Arabians koło Zamościa. Prowadzi ją Pani Profesor Krystyna Chmiel. Jest to chyba jedyny naukowiec w Polsce, który bada araby i jednocześnie je hoduje. Rozmowa z nią wciąga nie mniej niż forex - noc z głowy. No i jest po SGGW jak dwaj milionerzy BOSSy.

Arabowie robią tak, że otwierają stajnie w Europie aby móc wystawiać konie jako "miejscowe". Wyżej wnuczek Króla Bahrajnu [1], który w imieniu Króla podarował Polsce ogiera Kuhailan Afas Maidaan. Był to wyraz uznania dla osiągnięć polskiej hodowli i nawiązanie do roku 1931 [2] kiedy to został podarowany ogier Kuhailan Afas [3] wyhodowany przez Emira Al Khalifa.

Rysiu

Dokładnie, przekomarzanie się z "przekonanymi" nie ma sensu.

BigBen Luty 22, 2015, 01:11:05 pm -------
Forex w pigułce

Piszę co mi tam ślina na język przyniesie.
Od czasu do czasu coś dodam albo poprawię stary text.
... Takie tam od śmigła. Nic specjalnego.
Jeśli po lekturze tego forum choć jedna osoba (a myślę że było ich więcej)  została uratowana od dramatów związanych z hazardem to jest to niewątpliwie Twoja zasługa. Powinnaś dostać odznaczenie od KNF.
-------------------------------------------
[1] Zdjęcie ze zbiorów prywatnych, Janów Podlaski 2014.
[2] Na przełomie lat 1930/31 hrabia Roman Władysław Sanguszko zorganizował wyprawę na Bliski Wschód. Jej wynikiem było sprowadzenie do Polski kilku ogierów i klaczy czystej krwi arabskiej. Trzy z przywiezionych ogierów miały ogromny wpływ na krajową i światową hodowlę.
[3] Wybitnymi jego potomkami są między innymi: Comet, Dar, Pohaniec, Probat i ich synowie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze moderowane

Popularne posty