poniedziałek, 25 stycznia 2021

# Szymon Hołownia. Eksperci są pełni podziwu dla jego ostatniej inwestycji

Szymon Hołownia. Eksperci są pełni podziwu dla jego ostatniej inwestycji

Oszustwo "na Szymona Hołownię"

Reklama wyświetlana na popularnym serwisie z notowaniami giełdowymi przekierowała mnie do strony z krzykliwym tytułem: "RAPORT SPECJALNY: Eksperci są pełni podziwu dla Szymona Hołowni, a dokładniej dla jego ostatniej inwestycji, która wywołała terror wśród dużych banków". I Dalej: "Korzystając z tej „luki fortuny”, polscy obywatele zgarniają już miliony złotych bez wychodzenia z domu – ale czy to jest legalne?".

Dobra ilustracja dla wpisu:
Strzeż się celebryty w raklamach forexu

Szymon Hołownia Raport Specjalny
Szymon Hołownia Raport Specjalny

Jak się reklamuje CryptoBoom

Oprócz zdjęć Szymona Hołowni w reklamie zostały wykorzystane wizerunki: Kuby Wojewódzkiego, Billa Gates'a i Richarda Bransona oraz loga tytułów prasowych: "Puls Biznesu", "Gazeta Polska", "Fakt", "Parkiet" i "Newsweek". Co jeszcze powiedział Szymon Hołownia w "wywiadzie"?:

„Dzięki temu, że szybko korzystałem z nowych możliwości, osiągnąłem sukces – działałem bez wahania. Obecnie moim numerem jeden pod względem zarobku jest nowy, automatyczny system tradingowy w zakresie kryptowalut o nazwie CryptoBoom. To największa okazja, jaką widziałem w całym swoim życiu, umożliwiająca szybkie zdobycie małej fortuny. Nakłaniam wszystkie osoby, by ją sprawdziły, zanim banki tego zabronią”

„Może słyszeliście o nowej platformie inwestycyjnej dla kryptowalut o nazwie CryptoBoom. Ten system pozwala zwyczajnym osobom w Polsce, Niemczech oraz Danii zdobyć fortuny w ciągu nocy. Możecie być sceptyczni, gdyż brzmi to zbyt pięknie, aby było prawdziwe."

Hołownia kontynuował:

„Rozumiem to, bo moje wrażenie było identyczne, gdy powiedział mi o tym mój zaufany znajomy. Ale po tym, jak osobiście zobaczyłem kwoty, które zarabiał, sam musiałem tego spróbować.

Cieszę się, że postanowiłem spróbować, bo to były największe i najłatwiejsze pieniądze, jakie kiedykolwiek udało mi się zdobyć. Mówię o tysiącach złotych na dzień przy wykorzystaniu autopilota. Obecnie to dosłownie najszybsza metoda na mannę z nieba. Jednak taki stan rzeczy nie będzie trwał wiecznie, kiedy coraz więcej ludzi dowie się o tym sposobie lub kiedy banki tego ostatecznie zabronią."

Szymon Hołownia kontynuował:

„Obserwujemy trudne czasy dla gospodarki, a to jest rozwiązanie, którego ludzie oczekiwali. Nigdy w historii nie doświadczyliśmy tak doskonałej okazji, z której zwykłe osoby mogą łatwo skorzystać, by wygenerować olbrzymią fortunę w tak krótkim czasie.

Niektórzy ludzie wahają się, czy tego spróbować, gdyż ten sposób jest tak odmienny. Wynika to z faktu, że duże banki starają się to ukryć! Wielkie banki aktywnie uprawiają propagandę i twierdzą, że kryptowaluty oraz taka platforma jak CryptoBoom to oszustwa. Dlaczego? Martwią się o swoje dochody, które zmaleją, gdy ich klienci dowiedzą się, jak można na własną rękę zdobyć wielką fortunę.

Kryptowaluta to rewolucja naszego życia – to fakt – a każda osoba, która nie skorzysta z tej okazji, zostanie w tyle. Odebrałem już połączenia z wyzwiskami i pogróżkami od wielkich korporacji finansowych, ponieważ przykuwam uwagę ludzi nową technologią. Ale chrzanić te korporacje. Ludzie w Polsce już poznają prawdę, a to tylko kwestia czasu, zanim coraz więcej osób się o tym dowie.

Udostępniam to, gdyż otrzymałem również setki e-maili od osób, które dziękowały mi za to, że ujawniłem tę tajemnicę. Moją ulubioną wiadomością jest e-mail od młodego mężczyzny, który kupił swojemu młodszemu bratu jego wymarzony samochód – Ferrari 488 Pista – a na jego zakup przeznaczył środki wygenerowane dzięki systemowi CryptoBoom. Ta platforma naprawdę poprawia jakość życia wszystkich ludzi na świecie”.

„Każda osoba pragnie być bogata, ale nikt nie wie, jak tego dokonać. Cóż, CryptoBoom to okazja życia, by osiągnąć fortunę, która pozwoli Ci na spełnienie najskrytszych marzeń. Ten system NIE będzie zawsze dostępny, więc nie przegap tej możliwości.” – powiedział Szymon Hołownia

Krakowiaczek jeden miał 86.000zł

Jak informuje portal krakow.naszemiasto.pl krakowianin "Pan Jerzy stracił 86 tys. zł. Dał się nabrać na jedno z oszustw internetowych firmie, obiecującej złote góry na handlu bitcoinami, czyli kryptowalutą. Mieszkaniec trafił firmę poprzez link w internecie, gdzie kuszono wzbogacaniem się tak, jak Szymon Hołownia. Policja przestrzega przed podobnymi oszustwami. Sprawą pana Jerzego zajmuje się krakowska policja.".

- Dostałem maila, gdzie opisany był przykład byłego kandydata na prezydenta Szymona Hołowni, który opisywał, jak dorobił się na bitcoinach. Postanowiłem spróbować też swoich sił. Chciałem przeznaczyć jakąś niedużą kwotę, a skończyło się na tym, że ogołocili mi konta i straciłem 86 tys. zł – mówi nam załamany pan Jerzy.

Jak to działa?

Do rozpowszechniania artykułu wykorzystywane są  fikcyjne sklepy internetowe i system płatnych reklam Google AdSense. Po kliknięciu w reklamę produktu zostajecie przekierowani na fałszywą stronę z Szymonem Hołownią w roli głównej. Kto przejdzie dalej zostanie poproszony o rejestrację na platformie CryptoBoom i zasilenie rachunku minimalną kwotą 250USD lub 956zł. We wszystkim pomoże Wam "osobisty opiekun". Dalej trop prowadzi do firmy zarejestrowanej na drugim końcu świata.

Jak sprawdzić "osobistego opiekuna"?:
Guru forexu. Mentor forexu. Jak rozpoznać wartościowego? 

Odradzam korzystanie z usług "firm inwestycyjnych" zlokalizowanych poza obszarem Unii Europejskiej, a i w Unii unikania podmiotów zarejestrowanych na jej krańcach. Dla bezpieczeństwa najlepiej założyć, że wpłata do nich pieniędzy to pewny sposób na ich stratę.

Oszukańcze "firmy inwestycyjne" chętnie wybierają na miejsce swojej rejestracji odległe jurysdykcje o słabych regulacjach prawnych i iluzorycznym nadzorze. Oferta ich usług dla obywateli UE zwykle łamie prawo unijne np. gigantyczna dźwignia. 

Czek na 4500 € z wehikułu czasu

Dla uwiarygodnienia zamieszczone są wywiady z rzekomo zadowolonymi użytkownikami. Jeden z nich Bartek komunikuje: "Pod koniec tygodnia zarobiłem łącznie 22 899zł. Wypłaciłem kwotę 4500 € (19 265zł) i przeznaczyłem ją na kolejną inwestycję. W ciągu 2 dni otrzymałem pierwszy czek pocztą – na kwotę 4500 €. Nie mogłem uwierzyć, że taka była rzeczywistość!” i zamieszcza czek jak niżej:

Bartek otrzymał czek na kwotę 4500 € (19 265zł) po pierwszych dwóch tygodniach inwestowania na CryptoBoom.

Wystarczy spojrzeć na datę na czeku 19-11-2004 aby zorientować się, że "coś jest nie tak". Kryptowaluta Bitcoin została wprowadzona dopiero pięć lat później w 2009 roku, a pierwsze kryptowaluty powstały w 2008 roku.

Krypto Bunga Bunga


Krótka historia kryptowalut i związana z tym ich ponadprzeciętna zmienność kursów pozwalają "firmom inwestycyjnym" w krótkim czasie "ograć" do zera niedoszłych "kryptomilionerów". Po "okiełznaniu" detalicznego forexu ciężar oszustw przesunął się na platformy kryptowalutowe słabiej uregulowane i nadzorowane.
 
Kiedy w Polsce zaczęto cywilizować rynek kryptowalut część firm z nim związanych przeniosła działalność w miejsca bardziej "przyjazne". Czy równie "przyjazne" dla ich klientów? Ci muszą się liczyć z tym, że w każdej chwili "kryptogiełda" może zniknąć, a razem z nią wszystkie "waluty" użytkowników. Przykładów "cudownych" upadłości i zniknięć znajdziecie w internecie sporo. Straty poszły w grube miliony.

Kup, trzymaj i zarabiaj

Amatorzy w odróżnieniu od profesjonalistów kierują swoje zainteresowania ku instrumentom o dużej zmienności (czytaj: dużym ryzyku). Myślą, że dzięki wielkim wahaniom kursów w krótkim czasie zmienią małą kwotę pieniędzy w wielką. Jest to myślenie życzeniowe sprzeczne z kilkusetletnimi osiągnięciami nauki o ryzyku

Profesjonaliści skupieni są na minimalizowaniu ryzyka. Wyszukują papiery, na których mogą zarobić przy jednocześnie jak najmniejszej zmienność kursów (czytaj: jak najmniejszym ryzyku) czyli "kup, trzymaj ... i zarabiaj". Od lat zachęcam do zainteresowania się obligacjami rządowymi.

Dziwnym trafem "firmy inwestycyjne" nie oferują obligacji rządowych, a na "szkoleniach" temat instrumentów dłużnych jest pomijany. Jeśli nie potraficie zarobić na handlu obligacjami wniosek jest prosty: odpuście sobie jakiekolwiek "inwestowanie". Stracicie tylko jeszcze większe pieniądze.

Do poczytania:
Zarządzanie pieniędzmi - Asia Forex System
 

Policja przestrzega

Działaj rozsądnie. Nie ulegaj złudnym wizjom dużego i szybkiego zysku oferowanym przez przestępców!!! W trosce o bezpieczeństwo Państwa środków oraz danych ostrzegamy przed próbami oszustw związanych z inwestowaniem na rynkach kryptowalut i Forex za pośrednictwem fałszywych serwisów internetowych.
Całość:
Kryptowaluty oszukańcze serwisy internetowe czyszczą konta
 
Do porównania metoda "na bezrobotną":
Zrobiła fortunę na jednym prostym triku internetowym

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze moderowane

Popularne posty