piątek, 26 lutego 2021

# Rafał Zaorski BigShortBets. Czy Bitcoin jest przewartościowany?

Rafał Zaorski BigShortBets. Czy Bitcoin jest przewartościowany?

Kryptowaluty po raz drugi

W internecie czytam o nowym projekcie Rafała Zaorskiego. Ponoć Bitcoin jest przewartościowany i chodzi o obstawienie jego spadku. "Zrzuta" w kryptowalucie w wysokości 1000ETH pod szyldem "BigShortBets". 

Mnie się pomysł podoba. Znacznie lepiej jest "obracać" cudzymi pieniędzmi niż własnymi. Uczcie się jak zarabiać na "obcych" kryptowalutach. Jak się nie uda powiecie "nie wyszło" i poszukacie kolejnego projektu. Za którymś razem musi się udać. Ile Wam zostanie ze "słonej" prowizji nie licząc innych profitów ... to już będzie słodka tajemnica.

BigShortBets - stawki prowizji


Jak CD Projekt obstawiano:
CD Projekt wypompowani z pieniędzy na pompowaniu kursu
Zanim wydasz pieniądze sprawdź:
Guru forexu. Mentor forexu. Jak rozpoznać wartościowego?

Kryptowaluty po raz pierwszy

 
Nieśmiało przypominam, że Rafał Zaorski już swoich sił próbował w kryptowalutach. Niestety wynik finansowy za rok 2018 były mocno ujemny, a sprawozdanie za 2019 rok nie zostało do tej pory złożone:
Ile można zarobić na kryptowalutach na przykładzie Krypto Jam? 
 
Co o wynikach myśli inwestor "branżowy z Dubaju", który ponoć wyłożył 95% kapitału nie wiadomo:
Krypto Jam czyli ile można zarobić na kryptowalutach z inwestorem branżowym i wyceną 68 milionów oraz miliardem do wydania?
 
Może, może ty jesteś dla mnie
Ja może nie jestem dla ciebie
Uważaj na siebie!
https://lyricstranslate.com/pl/solo-solo.html-14
Może, może ty jesteś dla mnie
Ja może nie jestem dla ciebie
Uważaj na siebie!
https://lyricstranslate.com/pl/solo-solo.html-14
Może, może ty jesteś dla mnie
Ja może nie jestem dla ciebie
Uważaj na siebie!
https://lyricstranslate.com/pl/solo-solo.html-14
Może, może Ty jesteś dla mnie,
może ja nie jestem dla Ciebie (Inwestorze) ... 

Luka Basi i Lidija Bačić Lille - Solo | Dalibor Petko Show | CMCTV

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze moderowane

Popularne posty