Tutaj został poruszony temat łapania klientów na luksusowy styl życia - mnie się udało, Ty też tak możesz, wystarczy wykupić szkolenie:
Tu trochę przykładów z życia:
Jak łapie się naiwniaków na forexie?
Bujanie w obłokach:
Astrobiznes - astrologia finansowa - astronomia finansowa
Zero ryzyka:
Fibonacci.Master zainspirował mnie do opisania kolejnej metody łapania klienteli.
Na doktora
Podstawą tej metody jest przypisanie sobie wybitnych "tytułów". Ma to na celu uwiarygodnienie Waszych "umiejętności" w oczach potencjalnych odbiorców. Znanym dobrze przykładem może być Dr Aleksander Elder. Przecież czytelnik książki "Zawód inwestor giełdowy" nie będzie sprawdzał z czego doktorat zrobił Doktor i czy zarobił chociaż $ na forexie.
Na naszym rodzimym podwórku rynek podbija: Dr Dariusz Świerk i jego produkty typu "Turbo forex system. Jak podwoić kapitał w dwa miesiące". Możecie też za około 1000zł wykupić kurs:
Nowa Koncepcja Zarabiania na Wiedzy - Jak zostać GURU?
i tak samo kosić kasę.
Dariusz Świerk przedstawia na prywatnym wykładzie najnowszą koncepcję zarabiania na wiedzy i tworzenia silnej marki. Demo i wstęp do wykładu.Nowa Koncepcja Zarabiania na Wiedzy - Dariusz Świerk - Demo
Jak nie macie doktoratu możecie sobie przypisać:
Mr - z angielska lub
Mr. - z hamerykańska
i lecicie Mr Trend, Mr. Killer Pips itd.
Ewentualnie bardziej ezoteryczne tytuły:
Magic Trader
Fibonacci Master
Forex Mentor
itd.
Forex Profit
Forex King
Super Trader
itd.
lub też naukowo podwójne uderzenie:
R.E.P.T.I.L.E. - Robotic Electronic Person Trained for Infiltration and Logical Exploration - mój ulubiony (kompletnie nie wiem o co chodzi)
itd.
W tytularnym "zeszlachceniu" ograniczyć może Was tylko wyobraźnia. Klienci nawet nie pomyślą, żeby sprawdzić Wasze rzeczywiste osiągnięcia inwestycyjne, więc tym nie musicie się przejmować - możecie zmyślać ile wlezie - internet jak papier wszystko przyjmie.
Mr - z angielska lub
Mr. - z hamerykańska
i lecicie Mr Trend, Mr. Killer Pips itd.
Ewentualnie bardziej ezoteryczne tytuły:
Magic Trader
Fibonacci Master
Forex Mentor
itd.
Ezoteryka odnosi się do wiedzy dostępnej jedynie dla osób uprzywilejowanych, doświadczonych lub takich, które przeszły inicjację.albo zwyczajnie:
Forex Profit
Forex King
Super Trader
itd.
lub też naukowo podwójne uderzenie:
R.E.P.T.I.L.E. - Robotic Electronic Person Trained for Infiltration and Logical Exploration - mój ulubiony (kompletnie nie wiem o co chodzi)
itd.
W tytularnym "zeszlachceniu" ograniczyć może Was tylko wyobraźnia. Klienci nawet nie pomyślą, żeby sprawdzić Wasze rzeczywiste osiągnięcia inwestycyjne, więc tym nie musicie się przejmować - możecie zmyślać ile wlezie - internet jak papier wszystko przyjmie.
... Mówią Kaukaz bez lezginki to nie Kaukaz...
tak Forex bez "tytułu" to nie Forex (owocnej sprzedaży)
Shamhan Daldaev - Kavkaz
Socjotechnika manipulowania innymi ludźmi przez odwołanie się do "autorytetu". Przykładem są reklamy leków, w których przebrany w biały kitel (symulacja lekarza) aktor "zachwala" lek. W rzeczywistości lekarzom nie wolno reklamować leków.
Przeprowadzono eksperyment, w którym fikcyjny lekarz dzwonił do pielęgniarek w szpitalu i prosił o zaaplikowanie pacjentowi ściśle reglamentowanego leku w dawce przekraczającej dwukrotnie dopuszczalną normę. 19 pielęgniarek na 20 podęło "akcję" mimo, że polecenie zostało wydane telefonicznie, lekarz nie był znany osobiście, lek był ściśle reglamentowany, a dawka końska. Były zatrzymywane dopiero gdy szły do pacjenta (życzę zdrowia).
Nadawanie sobie chwytliwych, magicznych tytułów ma wywołać u odbiorcy ten sam efekt - uwiarygodnienie przekazywanych informacji, zniechęcenie do zadawania "głupich pytań" oraz obniżenie zdroworozsądkowego myślenia u odbiorcy.
.... nie wiem jakie leki zażywają doktorzy aby pisać tak wizjonerskie texty...
doktorze przepisz mi...
Bumer - Doktor propishi mne travu
tak Forex bez "tytułu" to nie Forex (owocnej sprzedaży)
Shamhan Daldaev - Kavkaz
Reguła autorytetu
Socjotechnika manipulowania innymi ludźmi przez odwołanie się do "autorytetu". Przykładem są reklamy leków, w których przebrany w biały kitel (symulacja lekarza) aktor "zachwala" lek. W rzeczywistości lekarzom nie wolno reklamować leków.
Przeprowadzono eksperyment, w którym fikcyjny lekarz dzwonił do pielęgniarek w szpitalu i prosił o zaaplikowanie pacjentowi ściśle reglamentowanego leku w dawce przekraczającej dwukrotnie dopuszczalną normę. 19 pielęgniarek na 20 podęło "akcję" mimo, że polecenie zostało wydane telefonicznie, lekarz nie był znany osobiście, lek był ściśle reglamentowany, a dawka końska. Były zatrzymywane dopiero gdy szły do pacjenta (życzę zdrowia).
Nadawanie sobie chwytliwych, magicznych tytułów ma wywołać u odbiorcy ten sam efekt - uwiarygodnienie przekazywanych informacji, zniechęcenie do zadawania "głupich pytań" oraz obniżenie zdroworozsądkowego myślenia u odbiorcy.
.... nie wiem jakie leki zażywają doktorzy aby pisać tak wizjonerskie texty...
doktorze przepisz mi...
Bumer - Doktor propishi mne travu
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Komentarze moderowane